

Poputepipikku Kinen
Opis
26 kwietnia 2018 r. w witrynie Umabi.jp Japan Racing Association uruchomiono kampanię Pop Team Epic Kinen, w ramach której użytkownicy mogą stworzyć spersonalizowany awatar Popuko lub Pipimi jako wirtualnego widza. Zasugerowano również, że niespodzianka zostanie ujawniona, gdy liczba awatarów osiągnie milion. Ponieważ pod koniec maja 2018 r. liczba ta osiągnęła milion, 14 czerwca 2018 r. JRA wypuściło markowy odcinek internetowy. Wyprodukowany przez Space Neko Company (która animowała fragmenty Pop Team Story i niektóre krótkie szkice w serialu telewizyjnym), Mikako Komatsu i Ryusei Nakao ponownie wcielili się w rolę Popuko odpowiednio w pierwszej i drugiej połowie, podobnie jak Sumire Uesaka i Norio Wakamoto jako Pipimi. JRA organizowała także wydarzenia promocyjne na torze wyścigowym w Tokio. (Źródło: Wikipedia)